Oz_lem09 Emzik kullanan, kullanmayan anneler görüşlerinizi merak ediyorum. Sizce emzik iyi mi kötü mü ?
Deletedmom245 Oz_lem09 bence bir zararı yok. Yeri geliyor gerçekten de kurtarıcı oluyor. Vermeden önce de çok araştırmıştım iki doktor görüşü de almıştım, 4.5 aydır bir sıkıntı yaşamadık şükür☺️
DogaLina Oz_lem09 emzik vermek ne beklediğine göre değişiyo biraz bence. Ve bebege görede. Emzik alıp tekrar anne memesi almayanlarda var alanlarda. Ben emzik veren kısımdanım. Ayrıca bi takım araştırmalarda emzik ani bebek ölümlerini engellediğini söylüyolar.
[silindi] Oz_lem09 ben istedim ama oğlum almadı kabul etmedi aslında gerek de yokmus cnku ağlayan devamlı meme isteyen bi bebek değiş ama genel olarak 1 yastan sonda bırakılması gerek diş damak gelişiminden dolayı ☺️
Ikrazumra19 Oz_lem09 b3nce abartmadan cocukta bagimlilik yapmadan kyllanilabilir yani 3 yasinda bir cocuga emzik veren annede var bunu dogru bulmuyprum ama 1 yasina kadar filan yardimci oluyor uyku gecislerinde filan nasil kullanildigina bagli bence
sonsuz17 DogaLina ben hiç yararlı bulmuyorum kirkinda verdim bir aylikti çok ağlıyordu herkes aç aç dedi moralim bozuldu lohusa psikolojisi verdim meme reddi oldu beş aylık oldu hala emmiyor sadece uykuda emiyo
Deletedmom388 Oz_lem09 doktorumuz 2 yaşına kadar sorun olmayacağını söyledi ama ne yazıkki kızım 3.ayda vazgeçti oysaki koyduğum yerde uyuyodu baya işe yaramıştı😄
Gamzeinci66 Oz_lem09 ben kullanıyorum ama bebeğim bağımlısı değil sadece o an çok isim varsa karnı tok olduğu halde agliyosa o zaman veriyorum
DogaLina sonsuz17 o yüzden dedim ne beklediğine ve bebege göre değişir diye. Benim kızım dogdudundan beri mamayla besleniyodu ve verdim çünkü mememi almaz korkum yoktu.
melisaninannesi sonsuz17 sormayın bende de meme reddi yaptı 6 aylık olmadan da sütüm kesildi keşke kullanmasaydım tamamen tecrübesizlikle alıp kullandım hiç bebek bakmamıştım kucağıma dahi almamıştım ağlamalarını susturuyordu sadece o açıdan işime yaradı 🤦🏼♀️
[silindi] Masal-prensesi doğar doğmaz veren var ☺️ Zaten almadıysa vermeyin ya da kabul etmeye bilir artık🙂
Aysheecann Bn emzik vermek istmedim ama verdim sadece emzik düsünce aglıyor bide kendi alsa tekrar süper olcak🤪
Mlk33 Oz_lem09 bence çok iyi canım bebegim emzik siz uyuyamıyor sürekli emmek istiyor emzigi verdim mi susuyor
Swtlna Bence zararlı değil, ancak bi alıştılar mı onu da Sonra bıraktırmasu var ki bana göre zor iş. Doğduğunda nı kaç defa vermeyi denedim ama almadı tükürdü hep çok da zorlamadım. Demem ki benim bebeğim emzik kullanmıyor ama bence pek bi zararı da yok
teachermoms Oz_lem09 sizin beklentiniz nedir önce onu düşünün. Eğer bütün gün bebeğim kucağımda mememde kalabilir diyorsan verme. Ki ben öyle yaptım. 8.gün yanımda kimse yoktu. Slinge taktım oğlumu tüm işimi o kucağımdayken yaptım. Ve böylece hem seste uyumaya alıştı hem güvenli bağlanmamız oluştu. Hep benim koynumda kaldı. Emzik de asla vermedim gerek kalmadı. Bu biraz annelere bağlı bişey. Çocuk bilmediği birşeyi istemez. Emzik vermezseniz hiç bir zaman istemeyecektir. Ama ben zorlanıyorum diyorsanız karar sizin. Diş ve damak yapısının bozulabileceğini artı meme reddi yapabileceğini unutmayın. Kendim çocuk gelişimciyim ama şahsi fikrimi sundum. Bazı konular anneye kalmış. Artıları ve eksilerini tartıp hangisi ağır basıyorsa onu tercih etmelisiniz. Sevgiler 🌸