Bence elindeki mamalardan seri numarası tutan varsa hemen tek tek dava etmeli e-devletten en azından tüketici hakem heyetine basvurular olmalı. Bu kadar kolay olmamalı ya bizim bir kaşık su vermekten sakındığımız bebeklerimize zarar vermeye çalışmak. Yanlışlık falan olduğunu da düşünmüyorum yanlışlıkla karışmıştır vs diye içinden sıyrılmaya çalışıyorlar diye bir şey okudum