Kızım var beş yaşında asla kızan bağıran döven bir anne baba değiliz ama bi hata yaptığında deyim bişey düşürse bişey kırsa biz hep olsun kızım kırılsın falan deriz ama kızım ellerini falan kapatır sanki biz dövecez gibi kendini sakınır eşimle bu konuyu çok düşünür olduk bizim rutin tavrımız da bu değil neden böyle yapıyor ki dövmeyeceğim bağırmayacağım ama kendini geri çekiyor çok üzülüyorum neden böyle yapıyor ki