Lütfen yardım edin 30 günlüğüz daha 10. Günden pişik oldu bebeğim 3 doktora götürdüm Bir sürü krem kullandım hametan sarı mavi sudokrem sebamed bepantol geçmiyo kanıyor o ağladıkça ben ağlıyorum sleepyden primaya geçtik olmadı molfixe geçtik olmadı pamukla silip havalandırıyorum zaten hep pamukla temizledim ılık suyla yıkadım yok olmuyor lohusalıkta psikolojim bozuldu başka tavsiyesi olan var mı