Bebeğim 12 gibi uyudu bende o uyurken uyumaya çalışıyorum ama saçma şeyler aklıma geliyo kaybetme korkusu vs bebeğime bişi olur gibi asla susturamıyorum beynimi kafam dağılsın diye telefona falan bakıyorum birde kulak çınlaması yaşıyorum hiç uyuyamıyorum tam ben uykuya dalıcam bebişin uyanma vakti geliyo bir fikir verin