Hanımlar bebeğim 4 aylık ve sürekli emmek istiyor bu normal mi ya uyku düzenimiz sıfır gündüz Max yarım saat uyur çoğunluk uykuları 5-15 dakika arası gece desen saatte 1 yarım saatte bir ayaktayız (yani memede😆) gündüz hadi neyse çok ağlamaz ama akşam 6 dan ertesi gün 10 11 e kadar sürekli ağlıyor ya da mızmızlanıyor sadece meme de sakinleşiyor gazını güzel çıkartıyor kakasını da güzel yapıyor anlamadım gitti yani ilk çocuğum tecrübesizim de bana anormal geliyor ama normalse de ne zaman geçecek bu 🤦