(2. Çocuğum) 2 buçuk ay önce doğum yaptım geçen ayın 5inde adetim başladı ama ilk günler ped bile kullanmadım diyebilirim tırnak ucu kadar pembemsi lekelerdi 4 5 gün sonra yoğun kanamam başlamıştı yaklaşık 8 9 güne kadar sürmüştü. Bu ayın 7sine girdik ufak tefek sancı var ama halen adet olmadım. 2. Hamileliğim geri çekilme yöntemiyle plansız olmuştu. doğum yaptığımdan beri prezervatifle korunuyoruz herhangi bi şüpheli ilişkimiz olmadı ama çok korkuyorum normalde adet dönemlerimde asla gecikme olmazdı. Önceki adetimde gerçek kanama birkaç gün sonra başlamıştı ama ben ilk leke geldiği günü baza aldığım için olabilir mi veya yeni doğum yaptığımdan kaynaklı düzensizlik olabilir mi lütfen yorum yapar mısınız çok stresliyim 😔