Herkese merhabalar.
Bebeğim şuan şuan 14 aylık. Ve ben onu 2 ay zar zor emzirebildim. Göğüs ucum olmadığı için hemşire silikon uç vermişti onunla zar zor emzirebiliyordum onun dışında sağdım ama sütüm doğru dürüst gelmedi bile. Bebeğim sarılık oldu mecburen mamayla devam ettik. Ben bu durumu üzerimden atamıyorum kendi hep suçlu, yetersiz hissediyorum. Çevremdekiler beni çok yoruyor. Çok şükür ki bebeğim sağlıklı gelişimi iyi. Bu şekilde avutuyorum kendimi. Benim gibi bu durumu yaşayan anneler var mı ?