Arkadaşlar merhaba perşembe günü Ankara aktarmalı ızmır uçağım var fakat kafama takılan bi durum var yanıma çocuğumun kabın boy bebek arabasını da alacağım daha önce havalımanında hıc almadım yanıma sımdı bulunduğum sehırde havalımanına gıttıgımde uçağa bınerken verıyorum tekrar aktarma ıcın ındıgım uçaktan alıyorum demi bebek arabasını yani o şekilde mı oluyor