Bebeğim hastalandıktan sonra bütün düzeni bozuldu gece 2 ye kadar ayakta bi kaç gündür bunu saat 22 ye düşürdüm tabi yanında benim yatmamı istiyor gün içinde beni emmek istemiyor gece uyku esnasında emmiyor aç olmasa dahi uyanıp emmek istiyor uykuya bile biberonla beslenerek dalıyor salıyorum pış pışlıyorum ne yapsam fayda etmiyor bi amudaya kalkmadım 4 aylık çok inatçı istediği olmadığı zaman felaket ağlıyor aranızda bu süreçten geçmiş anneler fikir verebilir mi lütfen