semaak123 Kızlar merhaba bebeğim 8 aylık doğduğundan beri wee babynin manuel burun aspiratörünü kullanıyorum ama çok hijyenik gelmiyor artık ya otomatik yada başka bişey denemek istiyorum önerdiğiniz burun aspiratörü varmı kullanıp memnun kaldığınız ?
alerjikbebekannesi12 semaak123 otribebe Baby vacda basıncı süpürge ile yaptığınızdan bebeğinizin burnundaki kılcal damarlar zarar gorebiliyo ve süreklilik haline gelen burun kanamaları başlıyor önermem
anenglishteacher semaak123 merhaba size kendi kızım için uzun zamandır kullanıp memnun kaldığım burun aspiratörünü öneririm. Kullanımı çok basit, temizliği kolay ve hijyenik. Ayrıca yedek uç masrafı yok daha ne olsun. Bir kere al, yıka yıka kullan 🌸