Arkadaşlar kızım 11 aylık oldu olalı asla uyumuyor çok mız mız asla durmuyor sürekli ağlıyor uyusa bile yüz kere uyanıyor bu 11 ay atağı mı başka bir şey mi lütfen biri söylesin bu durumu yaşayan var mı yoksa artık hastaneye götürücem çünkü hiç iyi değilim uykusuzum yorgunum tahammülüm artık sıfır delirecek gibiyim