Arkadaşlar kızım 9 ay 20 günlük ve 7.700 kg hemşire çok az dedi dönemiyor hiç dönmedi de emekleme de yok diş çıkarma da yok sadece oturuyor yani bu dönememesi falan beni korkutuyor normal mi yaşayan var mı aranızda ek gıdaya geçtik ama asla anne sütü dışında birşey de almıyor su içiyor ve süt kilo alımı da yavaşladı napacağımı şaşırdım