Sevgili anneler bebeğim 2 ay erken doğdu. 10 gün sonra 6 aylık olucak fakat düzeltilmiş yaşına göre aslında 4 aylık olucak ben bu durumda ek gıdaya tam olarak ne zaman başlamalıyım? Doktordan Randevu aldım fakat yinede bilen annelere sormak istedim nasıl bir yol izlediniz?