Gerçekten dalga geçyiorlar bizimle. 1 buçuk verecekler 2.çocuk için aylık bez parasına bile yetmiyor ki neyse buna da şükür diyelim 2 defa bankaya gittim şu havalarda onaylanıyor ama banka onaylamıyor vs… eve kartı gönderseler ne olur? Adı üstünde yeni doğum yapmış annelere destek! bu 10 bin içinde neler isteyecekler bakalım..