Busrakeskin Merhabalar. 2 aylık bebeğim var gece 4-5 saat uyuyor fakat gündüz 8-9 gibi uyanıp 5 saat hatta 6 saat uyanık kalıp uyumuyor. Sizce normal mi? Ben en fazla 2 saat uyanık kalıp uyuması gerekiyor diye biliyorum.
[silindi] Busrakeskin normal de öyle ama Bebekler buna uymuyor tabi zamanla uyutursun insallah canım uyku saatleri oluştur kendine o saatler de uyutmaya çalış bi şekilde 🙂 uyumasa da o saatler de sakinlestir alışır diye düşünüyorum ☺️
gozdeteacher Busrakeskin Bizimki de aynı ya. Emerken uyuyakalıyo tam oh be uyudu dinlenecek artık diyorum, yerine bırakıyorum kiiiii 3 saniye içinde gözleri fal taşı gibi açılıyor. Bi de sanki saatlerce uyumuş gibi bi hareketlenme bi keyiflenme bi gülücükler falan 😂
Busrakeskin gozdeteacher aynen benimkide son raddeye geliyo artık uykusuzluktan yorgun düşüyo öyle uyuyo ama tabi ben 5-6 saat iptal 😫
gozdeteacher Busrakeskin Bazen onun uyumasını beklerken benim içim geçer gibi oluyo ama o cin gibi maşallah 😂 Off bi de bütün gün esneyip duruyo, ağzı kocaman olacak bu gidişle 😮😒😂