Doktor kontrolü normal ise üzmeyin kendinizi. Kilolu olsa obez olur dicekler. İnsanlar her zaman diyecek bişeyler bulur. Doğum kilosu genetik faktörlere de bağlı sağlık sorunu yoksa normal ise kulaklarınızi tıklayın dışarıya. Bide her bebeğin gelişimi farklı. Yemesi falan nasıl. Bazı dönemler iştahsız olabiliyorlar. Benim de bebeğim 18 aylık 10 kg falan. Güzel yedirmeye çalışıyorum öğünlerine dikkat ediyorum. Doktor kontrolüne önem veriyorum. Biraz zayıf ama yapacak bişey yok. Sağlıklı olsunlar da🌼