Ben kabızlık konusundan çok çektim büyük oğlumda. Acıdığı ve korktuğu için 4 yaşına kadar kaka tutma problemi yaşadık. Kakası yumuşak da olsa korkup yapmıyordu, 10 günü buluyordu bazen.
Biz çareyi dulcosoftta bulmuştuk. Kokusuz tatsız olduğu için herşeye katabiliyordum. Kaka yapamadığı sürede en azından bağırsakları yumuşatıyordu.
Tutma boyutuna varmadan çözebilirsiniz umarım. Popo için krem olarak kullanmanız için bir önerim olacak; emzirme çatlakları için olan lansinoh krem sürüyordum, çok çabuk etki ediyordu. Bi deneyebilirsiniz.