AtesPerisi Bende sma optipro 2 kullanıyorum 5 aydan beri severek içiyor şimdi yeni mamaya geçince ne olcak ki severmi sevmezmi
hamcokelek33 snidam biz de valla ya şimdi 8ay 5 günlük. Ek gıdayla arası iyi ama nasıl olacak bilmiyorum. Aptamil pronutra ve golden goat kabızlık yapmıştı, tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum