suuperisii Bende yaklaşık 4 kutu içtim hem sezeryan ameliyatından sonra ki süreç için hemde ameliyattan sonra ki gün baya bi hasta olmuştum o yüzden 1 aya yakın içtim. Hastalığım pnomoniye çevirme riski vardı. Bi sıkıntı yaşamadım sütümde bi azalma yapmadı.