Bebeğim 2 aylık. Başlarda daha çok kullanıyordum ama hala zeytin yağı ile masaja devam ediyorum. Orjinal olmasına dikkat ettiğiniz sürece ve herhangi bir alerjisi yoksa bence bir sıkıntı yok. Kayınvalidem önermişti, kemikleri güçlü olur demişti. Ayrıca bilmediğimiz nemlendiriciden çok daha iyi bana göre. Akşam uyutmadan masajını yapıyorum (her akşam değil tabi ki) sabaha hiç kalmıyor bile. İçiniz rahat etmezse standart kontrolde doktorunuza sorabilirsiniz🌸