patimum valla bize acil yatış veren doktordan sonra 3 farklı doktora gittim hatta profesöre bile çıkarttım hepsi boşuna yatmışsınız bi sorun yok her gün kilo almış hatta günlük alması gerekenin üstünde almış dediler olan çocuğa ve benim sütüme oldu eve geçtik sma hala sütüm az :(