giyumu ibrahim beyle sorun yaşamadım zaten onu ameliyat sırasında bir kere gördüm 10 dakikalık işi vardı zaten ilk 15 dakikada bebek çıkıyor. Hastaneden memnun kalmadım hiç özel gibi değildi odaları falan. En basiti bi buzdolabı bile yoktu odada. Tuvalet giderleri falan kötü kokuyor odalar da küçük. Kısacası ibrahim beyden memnun kalırsınız ama hasteneden bilemiycem. Fiyat olarak bölgenin en uygunuydu bende o yüzden mecbur kaldım. 35 bine oldum 30 bin doğum 5 bin de spinal anestezi istediğim için aldılar