zeynepa7_ Bey organik markasının bey atomunu kullananlar memnun mu hastalıktan filan koruduğunu bağışıklığı guclendirdigini okuyorum 16 aylık kızım var ona kullanmak istiyorum da havalar soğudu hastalıklarin arttığı zamanlar