1tosbikinannesiyim asrinhatasi kendi başının çaresine bakınca öyle olmuştur benim ki el bebek gül bebek büyümüş
1tosbikinannesiyim kimbumadam bende çocuk sebze yemek zorunda diyorum o zaman ses etmiyor 😝 ( sebze de olsa az bi eti olacak içinde )
1tosbikinannesiyim binnur37 ay o çok üzücü olmuş ya öyle bir şey yapsa çok üzülürdüm emek var saatlerce mutfaktayız yani
umtiti Kabak yemez bende sevmem asla dokunamam eşim herşeyi yer ama soğan yemez yemeklerim genelde soğansız saçma sapan birşey oluyor rendelemeye vakit yok. Ağırlık sebze çok sever bende sebze severim et olmasada olur deriz yani
hdag Esim iş yerinde et tavuk türü çok yediği için evde aramaz sulu yemekleri kızartmayi sebze yemeklerine hayır demez ara sıra değişiklik yapmayı mesela döner pizza kaçamağı yapmayı severiz yani kısaca hiç yemek secmez
acimavi 1tosbikinannesiyim sebzeyi pek sevmez ama yapmışsam az da olsa yer. Tavuk pek sevmezmiş sen lezzetli yapıyorsun diyor yiyor onda hiç istememezlik yapmadı. Her gün et olsa yer ama öyle bütçe de, zaman da, bizde mide de yok🙃
hazale966 1tosbikinannesiyim bende öyleyim canım seçmem ama eşim seçer, annesi alıştırmış sevdigi seyleri yapmış hep😀🤣
1tosbikinannesiyim hazale966 benim ki de öyle ilk çocuk tek erkek falan diye el üstünde şimdi hala öyle 🤣🤣 ona göre yapılır oraya gittiğimizde