Annesininprensi97 Arkadaşlar 2 buçuk yaşında oğlum var ve iştahı hiç yok ve çok zayıf balık yağı kullanmayı düşünüyorum Önerebileceğiniz balık yağı var mı kullananlar yazabilir mi lütfen♥️
NamelesS Annesininprensi97 Ocean multi kullanıyorum kızıma, iştah sorunu olduğu için multi olanı tercih ettik.
NamelesS Annesininprensi97 Var sanki, biraz daha kullandıktan sonra daha net konuşabilirim ama eskiye göre düzelme var çok şükür😌
Annesininprensi97 NamelesS anladım Canım oğlum çok iştahsız ve zayıf bende bunu denemek istedim inşallah işe yarar