Haberi gördüğümden beri inanılmaz sinirliyim.
Çocuklarımızın gözünün içine bakıyoruz . Her aldığımız şeyin icerigini didik didik edip alıyoruz en doğalı iyisi olsun diye . Bu nasıl olabilir aklım almıyor ya.
Doğduğundan beri sma comfort kullaniyordum bebeğime . Sürekli kusuyordu..doktorumuz reflü olabileceğini söyledi. Aptamile gectigim gün kusma falan kalmadı .
Tekrarlayan kusma en yaygın belirtisiymis
Umarım kalıcı sorunlara yol açmaz / acmamistir .
Sadece ürünü geri çağırıp kenara cekilemezler bunun ağır bir yaptırımı olmalı