adenveben [ https://mutluresim.com/images/2026/01/06/XdHlOZ.jpg] Sevgili anneler bebeğim 9 aylık son bi kaç gündür ellerini böyle tutmaya başladı. Daha önce yapmıyordu hiç. Eline bişey vwrince alıyor tutuyor ama eli boşkeb böyle yapıyor. Başına gelen yaşamış olan var mı acaba tedirgin olmaya başladım açıkcası. 😔
gokcen_ adenveben Bilgim yok ama üstte kalsın canım 🌸Benim yeğenimde sol kolunu hep havada tutardı bir şey çıkmadı ,inşallah senin de öyledir.
Usnac1995 adenveben Canım böyle yaptığı eliyle oyuncağı vs kavrayıp ağzına götürüyor mu, aktif kullanabiliyor mu
patateskizartmasi Ben kıyafetin kolu uzun geldiği için o şekilde tutma ihtiyacı görüyormuş gibi hissettim niyeyse. Kıyafetinin kolunu bi tık katlasanız, elinin üzerini biraz daha açsanız belki yapmaz. Bi deneyin isterseniz🫠
adenveben patateskizartmasi yaa oda olabilir belki inşallah ondan olsun tek tamam öyle deneyim bi teşekkür ederim 🌸
adenveben Usnac1995 evet canım çok şükür onda bi sıkıntı yok gayet oyuncağını alıyor eline ne versem alıyır tutuyor sallıyor ama eli boşken yapıyor bunu ve bi kaç gündür yapıyor