Merhaba bu aya kadar aptamil conformil kullandık kolik ve reflümüz olduğu için.. Ek gıdaya başladık. Ama daha tok tutacak bir mama önerisi olan var mı? Hipp denedim çok rahatsız etti bebeğimi. Birde sütüm çok azaldı bebeğim de emmemek için direniyor 😔 Neler yediriyorsunuz ek gıda olarak ?