Kızlar biliyorsunuzdur belki bebeğim nöbet geçirdi yazmıştım birkaç ay önce. Ne güzel 3 ay geçti birşey olmadı diye sevinirken bugün tekrar yaşadık 🥺 İlk yaşamamda çok korkup tekrar bugün olunca çok üzüldüm. Bugün hastaneye gittik öksürük ateşi var diye. Burun temizleme , kan alma, influenza testi , serum vs hepsi bir olunca ağır gelip ağlamaktan helak olduğu için mi tekrarladı bilemiyorum. Hiç böyle nöbet durumu yaşayanlarınız oldu mu 🥺