Miraay_123 ilk fotoğraftakinin neredeyse aynısı bizimki ama ayaksız. Ben özellikle öyle tercih ettim.
Boyutunu 120-200 aldım, içine de iyi bir yatak aldım. Bu yerde olanı bir kaç sene daha kullanıp, sonra normal karyolaya geçerim diye düşündüm ben de.