Yagmurrrtt 55 değerinde çıktı ama iç hastalıkları doktoru bişey demedi kansızlık yok dedi baş dönmem tansiyon düşüklüğü yaşıyorum bu arada öğlen yemek yemiyorum hurma çerez kahve gibi şeylerle gecistiriyorum .
mamacitaa_ Gokturksmom_ Heh evet Ferittin 🥺 ilaç kullanıyorum şu 3 aydır ama hiç yükselmiyor da. Demir degerim 100 lerdeydi o iyi
mamacitaa_ Yagmurrrtt evet alıyorum 3 aydır demir ilacı ama benim ferittin 9 demirin kendisi 100 lerde bi değer
Gokturksmom_ mamacitaa_ benim de öyle ferritin 8 ve demirim yükselse de o yükselmiyor :( adet olduğumuz için böyle oluyormuş bazı kadınlarda doktor öyle demişti
Yagmurrrtt mamacitaa_ acayip ya neden öyle acaba yükselmesi lazım pekmeze limon damlatıp için hergun hızlandırır kan değerini yukseltir