baloglaninannesi Yok canım emmiyor bir gece uğraştım alıştırdım ertesi gün sarılıpı yükseldi fototerapiye aldılar orada da sütüm yetmeyince ellerinin kollarının canı kesildi korktum mama takviye etmek zorunda kaldım o gün bugündür hiç almadı göğsümü 😔😔 birde benimki sağdığım sütü kaşıkla verdiğimde de doğduğunu hissetmiyor sanırım hiç mama vermemişsin gibi tepkiler gösteriyor hiç durmuyor parmağımı versem kapıyor. Senin ki kaşıkla verdiğinde kabuk ederse kaşıkla ver seni bırakır biberonla 😔😔