Çocuğum dan değil. Onu uyutmaya çalışmaktan nefret ettim artık hiç bişey kabul etmiyor emzik biberon istemiyor ayakta sallamaya çalışıyorum kıyamet kopuyor kucağıma alıp yatakta zıplıyorum buda uyutmuyor biraz sakinleştiriyor sadece. Hala nasıl uyutmam gerektiğini öğrenemedim bilmiyorum. Çünkü hangi yolu denersem kendini paralarcasına ağlamaya başlıyor ikinci çocuğum bu ilki asla böyle değildi bilmiyorum uyutma zamanı gelince bana bir haller oluyor. Yanında olduğumda sıkıntı yok ama her hareketimde uyanıp ağlamaya başlıyor. Çocuğu 40 45 dk’da uyutuyorum 15 dk sonra uyanıyor. Uykusunu alamadığı için deliriyor hep ağlıyor ama uyumakta ıstemıyo bu nasıl bişey. 6 aylık