uakbn0_0 sma daki sıkıntıları duymussunuzdur bir çoğunuz bebegim 10 ayına gircek 1 hafta var kilosu boyu iyi ek gıdada da sıkıntı yaşamadık gayet güzel yiyor 🧿 mama markalarında denetim yok bu yüzden de midem bulandı bi kere ne zaman mamayı bırakabiliriz doktoruna da soracagım ama gidene kadar buraya sorayım dedim merak ediyorum 1 yaştan önce bırakan var mı?
Eso66 uakbn0_0 1 yaşında bıraktık sadece ek gıda verdim şuan 27 aylık yani illa bişey icmek istiyorsa da keci sütü kaynatıp verirdim arada inek sütü yani sıkıntı yaşamadık mamada zaten palm yağı var inanın burdaki mamalar berbat. Ben doğumu almanyada yaptım aynı aptamil mama ama içeriği bambaşka . Bize insan muamelesi yapmıyorlar türkiyede en kalitesizleri bizde.
kimbumadam uakbn0_0 Anne sütü gibi düşünmek lazım bunu bence min 16 aya kadar içmesi lazım. Hangi besinden tek seferde o kadar vitamin alabilir ki daha çok küçük
oylesinebiri__ uakbn0_0 bende bilmiyorum Aptamil pronutro kullanıyoruz holle veya golden goat markasını alıcam gibi görünüyor ya da yurtdışında kendamil markası varmış temiz içerikli keçi sütlü onu getirtirim son çare
Retzja Doktorumuz formül mama ya da anne sütünün 24 aya kadar kullanılması gerektiğini düşünüyor, biz de öyle ilerliyoruz. Oğlum 20 aylık şuan, 2 yaşına girdiğinde bırakacağız formül mamayı.
uakbn0_0 Retzja tam anlamıyla iyi bir mama olmadığı için doktorların geneli 2 yaş dese de ben o kadar kullanmak istemiyorum oğlumda 😢
sinemisxs 14 aylık bıraktık kendısı içmek istemedi suan 17 aylık kilosunda vs olumsuz etki olmadı. Aksine yemesi arttı
uakbn0_0 Eso66 doktorunla konuşayım bende bıraktırmak istiyorum 1 yaşında ama daha 2 ay var bu muhabbetlerden etkilendim bu arada almanyada bulunmussunuz bilginiz vardır belki holle mama varmıs türkiyede de satılıyor bu nasıldır?
Eso66 uakbn0_0 Şöyle söyleyim almanyadaki mama 100de100 doğal o markanın yani içinde hic bir katkı maddesi yok ama burdakini araştırmadım bakmadım ama siz bi bakın neler var aslında cok iyi marka mamadır
mommybird uakbn0_0 ben yeni aptamile geçmiştim fakat Sma da kullandım 5-6 kutuları da yok:( allahım kafama çok takıldı
uakbn0_0 kimbumadam yine de bir dr soracağım güvenemiyorum zararı olabilecekse ihtimal varsa bile kullanmamak daha mantıklı geliyor
kimbumadam uakbn0_0 Endişeni anlıyorum ama dediğim gibi şuan porsiyon olarak yediklerinden yeteri kadar beslenemez. Kızım 2,5 yaş yemek seçmez iştahlıdır. Ama mamayı bıraktıktan sonra ufak ufakta olsa demiri düşmeye başladı.