zeyinci tazeanne98 bende göründüm doktora daha 1 hafta olmadı böyle akıntı geliyor diye gittim o da normal dedi üşümeden olur dedi bana. İnsan illa bi neden arıyor ya işte ben biraz da kafama takıyorum
semanurmevasu fatmaanuurr22 benimde reglime 2 gün var ama az önce ilk idrarla erken gebelik testi yaptım yine negatif 😮💨
fikrettekinbassoy fatmaanuurr22 ilk aylar olup sonradan olmamaya mı başladınız bende de aynı durum varda
fatmaanuurr22 fikrettekinbassoy evet ilk aylarda oluyordum en fazla 3-4 gün geçiyordu ama son üç aydır çok fazla geçiyor anlam veremedim sütümde yok çoktan düzene oturmuş olması lazımdı diye düşünüyorum
fikrettekinbassoy fatmaanuurr22 Aynı aylarda doğum yapmışız bende ilk aylar oldum sonradan kesildim yumurtalıklarımı bağlattığım halde ürküyorum neden olmuyorum diye