sarehifasu kayınvalidem güzel bakıyor bı sorun yaşamadık biz kendisiyle de güzel anlaşıriz normalde de kayınvalidem biraz yaşlı olduğu için ben ona yük olmamak adına bebeğin öğünlerini evde hazırlayıp saklama kabına yanına götürüyorum o biraz zor oluyor sadece benim için birde sabah soğukta evden çıkması zor oğlumu sarınca sıkılıyor ağlıyor sarmayinca üşüyor 😀 bebeğim çok ayrılık kaygısı yaşamadı zaten doğduğundan beri alışıktı babaannesine o yüzden ağlama durumu falan olmuyor hatta hoşuna gidiyor babaannesi dedesi amcası sosyallesiyor bütün gün