birprensannesi41 bu nasıl olur ya benim bebeğim doğduğundan beri mama içti uyumadan oncede içiyor hala boyle bişey olabilirmi derhal açıklama yapılsın düzgünce Allah kahretsin sizi emi neyi inancağımızı güvenceğimizi şaşırdık
minnakpopus birprensannesi41 haberi gördüğümden beri aramadığım destek hattı bilmem ne kalmadı hiçbiri düşmüyor bütün yorumları okuyorum okudukça dahada cinleniyo çıldırıyorum son aklıma türlü türlü şeyler geliyor. Son 1 aydır bebeğim memeyi bıraktı ama mamayada düşmedi normal mamasını içen bebeğim mamayı bitirmiyor bazı zamanlarda fışkırırcasına kusuyordu sürekli bir sulu kaka hali(alerji testleri reflü vs hepsinin kontrolleri yapıldı hiçbir sorun çıkmadı) mamadan olmamalı ya olamaz yani olmamalı çıldırcam
birprensannesi41 myangelson esmaozkann61 gozde353 instagramdan gıdadedektifi paylaşmış bakın bi fotoğraf atamiyorum şuanda kizlar
birprensannesi41 minnakpopus bebeğiniz kaç aylık ya biriside barkod sorgulatmış niyerden bulsam sizede yollicam
esmaozkann61 Şimdi toksit nedir ne olmuş nolcak biri bişey acıklasın evde 5 6 paket mama var nolcak benim kızıma ben onu veriyorum başka mama icmiyor zararlı mı napcaz
minnakpopus birprensannesi41 5 ay 23 günlük bebeğim aşırı sinirlerim bozuldu şuan gerçekten bende napacağımı şaşırdım hadi diyelim elimizdekinde sıkıntı yok ama önceki içirdiklerimizin ne garantisi var kesinlikle içmişlerdir yani
emosss__ Sma oprito kullanıyorum şimdi e bebeğe sordum bize bilgi verilmedi dediler napaacağız bilemedim
gokkus7 Bebeğim 5 günlükken comfort kullandık 400 g bi kutunun yarısından biraz fazla kullanmışız bi daha da kullanmadık şu an 2 aylık acaba bi sorun yaratacak bi etki bıraktı mı comfort 400 listede var mı yok mu bi bar diyorlar bi yok
gokkus7 birprensannesi41 2 aylık su an kullanmıyoruz sarılık geçsin diye başta bi kutunun yarısından biraz fazla kullandik