Merhaba kızlar bebeğim altı aylık altı aydır alerji maması kullanıyorduk Aptamil kilo alımı her şeyi çok güzeldi ama şu anda alerjisi bitti ve normal mamaya geçiş yapacağız önerebileceğiniz bir mama var mı acaba kilo alımı iyi olan bir önceki mamamız pregomin syneo kullanıyorduk yardımcı olur musunuz içerik kilo alımı sindirim acısından ne önerirsiniz