Minikkurbagam Kızlar Pendik tuzla Kartal civarında iyi bi çocuk doktoru öneriniz var mı acaba. Detaylı soru sorabileceğim uzun uzun muayene eden acaba ☺️
aslanbebekkkk Minikkurbagam tuzla devlette samet ziya Öztürk bey geçen çok detaylı muayene etti ve sorularıma rahat ve güzel bır sekılde yanıt verdı. 4 ay muayenemız vardı. Ve bırıkmıs en az 10 sorumu yanıtladı
twinmom5450 Minikkurbagam Avicenna umut aldurkadir Karakaş ikizlerim için gidiyorum tavsiye ilemgitmiştiöm çok memnunum
Minikkurbagam aslanbebekkkk aa öyle mi çok teşekkür ederim. Benimde aklımda çok soru var hepsini sormam laızmm😅
aslanbebekkkk Minikkurbagam valla ben sevdım hatta dısarda bekleyen annelerle de sohbet etme fırsatım oldu çok begenıyorlarmıs. Ben ılk kez gıtmıstım ☺️☺️
Minikkurbagam twinmom5450 umuta bende gidiyorum ama o doktor çıkmıyor listede nasıl randevu alabilirim. Uğur öz ve Nurettin Yücel çıkıyor sadece
twinmom5450 Minikkurbagam sayfadan alamıyorsunuz gideceğiniz gün sabah arayıp asistanını istiyorsunuz o güne hemen randevu oluyor ama sabah 8 de direk arayın geç arayınca alamıyorsunuz
Minikkurbagam twinmom5450 aa neden öyle acaba. Bende o hastanede doğum yaptım da o doktoru çok duymuştum ama ayrıldı sanıyordum. Yarın sabah bi arayayım o zaman. Yoğun bakımcı değil dimi normal çocuk doktoru
twinmom5450 Minikkurbagam çocuk sağlığı ve hastalıkları doktoru yenidoğan yoğun bakımı konusunda da tecrübesi olduğunu duymuştum ama ben farklı bi hastanede doğum yaptım bebeğimin biri 15 gün yoğun bakımda kaldı 2 aydan itibaren kendisine gidiyoruz tamamen çocuk doktoru olarak hizmet alıyoruz ben samimiuetine çok güvendim orta yaş üstü bi hekim kendisi tecrübesi ve bakış açısından da memnun olduğum için gidiyoruz randevu sistemini açıkçası neden böyle pek alrgulamadım ama ben hep böyle aldım
Minikkurbagam twinmom5450 anladım canım yarın sabah arayacağım direk inşallah randevu bulabilirim. Ben odasını bile görmemiştim hiç
eceleyla @"Minikkurbagam özel pendik yüzyıl hastanesi sacide yılmaz hanım var hem çok tecrübeli bi doktor Türkiye’nin bi çok bölgesinde görev yapmış bide çok güzel ilgileniyor çok güzel anlatıyor kızımın doktoruydu en son ücreti de 1700 falandı