Miniminimini sma comfort 4.ayından itibaren kullanmıyorum zaten 10 aylık kızım ve çok iyi hem kilo alımı güzel hemde gaz yapmıyor zaten kolik bebekler için üretilmiş bir mama ama her yerde bulunmuyor ben sadece ebebekte bulabiliyorum bir de bazı eczanelerde var