Eml11 Valla ben doğduğu günden beri kendi uyanmasını bekliyorum. Sarılık olmadık şükür o yüzden kaldırmadım. 3 saatte bir kendi uyandı gece. Gündüz de ne zaman istedi emzirdim, gelişimimiz kilo alımımız iyi 1kilodan biraz daha fazla bile aldı. Bebeğin gelişimi için uykuya da ihtiyacı var. Sarılık yoksa sen de öyle yap👍😘 şuan 1 ay 7 günlüğüz🤗