sumyusa Selam hanımlar oğlum 13 aylık suluk tutturamadık biberon almadı bana akıtmayan suluk önerir misiniz
havuclukek_ Merhabalar, munchkin tavsiyemdir 6. Aydan beri kullanıyoruz. Şuan 18 aylık akması kokması olmuyor. Yavaş akışlı, sağlam da. Oğlum yere fırlatıp duruyor hiç bir şey olmadı.
sinemisxs 7 aylıktan beri munchkin kullandım 15. Ayda milk&mo Çelik matara kullanıyoruz ikisi de çok güzel
sumyusa gg3848 ya öylemi teşekür ederim tecrübenizi paylaştığınız için peki su kaçırıyor mu Pipetle içmeye başladık 🙏🏻
gg3848 sumyusa hayır hiç su kaçırmıyor hem içi çelik olduğu için koku da yapmıyor bence daha sağlıklı biz çok memnunuz🤗