Hanımlar Türk kahve makinam bozuldu
Zaten bu üçüncü bozulması iki kezde servise gitti
Karaca hatır hüps marka 4 yıldır kullanıyordum güzelde yapıyordu kahveyi seviyordum yani
Eşim baya bi baktı içini açtı tamir etmek için ama çalışmadı yine uyarı veriyor garantisi de bitti
İş başa düştü yeni makina alacağız
Bana kahve makinesi önerisi verecek olsanız hangi marka olurdu veya kullandıklarınzdan memnun musunuz? Ne marka tercih etmeliyim
Karaca istemiyorum çünkü baya sorun yaşadık kaç kez servise gitti daha sonra uyarılar verdi iyi kötü bu zamana kadar kullandım