aslanmiranmom Merhaba 53 günlük bebeğim sürekli uyuyor iki gündür uyanmıyor doğru düzgün ve emmek istemiyor azıcık emip bırakıyor sizde de böyle bir sorun oldu mu hiç
deryadusmez aslanmiranmom doktorunuz ile görüşün. Şekeri düşüyor olabilir. Saat başı uyandırıp muhakkak emzirmeye çalışın. Islak mendille ayaklarından ve koltuk altlarından uyarın sürekli uyansın. İlk 40 gün evet uyuyorlar ama neredeyse 2 aylık olacak gözünün yavaş yavaş açılması gerekli artık.