nihlemm geçinemiyoruz bacım geçinemiyoruz tek maaş 2 tane çocuk kızım 1. sınıfa gidiyo 3 bin lira servis parais veriyoruz ev kirası 8 binden 13 bine çıktı 16 bin istedi de yalvar yakar 13 bine düşürdük hatta biz 12 dedik ev sahibi kurtarmıyor dedi. Binanın aidatı, faturalar, kredi, taksit, evin masrafı, okul masrafı derken yetmiyo. Benim eşimde asgarî ücret ile çalışıyor Allah’tan ekstra olarak sattığı ürün başına prim alıyor da en azından cebinde harçlığı oluyo evin ufak tefer ıvır zıvırlarını alabiliyor öyle olmasa mümkün değil. Birde yazın üstüne evden çıkacaz okullar kapanınca oğlumda bu sene Eylül’de anaokuluna başlayacak anaokulundan tarafta ilk okul ve orta okul da var o mahalleden taraftan ev bulup servis parasından kurtulmayı düşünüyoruz bakalım. Rabbim biz gibi asgari ücret ile geçinmeye çalışanlara yar ve yardımcı olsun halimiz çok vahim