Perii0 Dün 18 ay aşısı oldu sabah hafif kızarıklık vardı şimdi böyle arttı normal mi acaba ? Hasteneye götürmem gerekiyor mu ? Chatgbt sordum normal yazmış ama içim rahat etmedi yaşayan oldu mu ?
Esmabetul Perii0 çocuklar kendini kastığı için genelde öyle sişiriyor oğlumunda aynı olmuştu hemşire soğuk kolanya sür demişti Üç güne tamamen geçmişti
alerjikbebekannesi12 Perii0 rica ederim bende ilk başta çok korkmustumda geçti çok şükür sıkıntısiz çocuk doktoruda sorun olmadığını söylemişti☺️