Merhaba arkadaşlar
Bir ay önceye kadar sabahları yumurtamızı bile yiyorduk güzeldi beslenmemiz şuan neredeyse herşeyden tiksiniyor hayır diye kafasını çeviriyor sürekli mama içmeye başladık gerçekten ne yapacağımı şaşırdım doktora mı götürsem napsam bu aylarda normal de mama bırakılması gerekiyor