rana0234 Optipro 3 numara için de geçerli mi? Vallahi midem bulandı, kahretsin çok endişe ediyorum bebeğim için😭Neye, nasıl güveneceğiz biz ya?
emosss__ rana0234 sonuçta toplanıyor olsa onlara da haber verilir en azından mama satışını durdurmaları gerekmez mi? Alıp çocuklarımıza veriyoruz bu da bir sorumsuzluk. Üretici firmanın satan herkesi de bilgilendirmesi gerekiyor bence
snidam Off cidden canim bu duruma çok sıkıldı 2 numara listelerde yoksa bile artık güvenemiyorum yani sütüm sadce yetmiyor bebeğime mecburum mama vermeye en iyisi olarak düşündüğüm marka buydu ama kafam çok karıştı
hamcokelek33 snidam bide çok eski bir mama 27 yaşındaki kardeşime bile kullanmış annemler zamanında. Nasıl olabilir aklım almıyor içeriği en temiz mamaydı araştırmalarıma göre. Nasıl olsa iyi besleniyor diye içim rahat kafasındaydım 8 aylık bebeğim neye geçeceğiz şimdi kafayı yicem
emosss__ rana0234 ay bilmiyorum ben normalde toplu alıyorum eski hep mamalar ama 3 gün önce bir paket aldırdım ama şuan veresim kalmadı normal yemek asla yemiyor oğlum mama vermezsem aç kalacak kafam çok fena karışık şuan
rana0234 emosss__ vallahi bende ve hala evde var, bu geceden itibaren ne vereceğim diye düşünüyorum ve ayrıca midem bulandı artık 😞
rana0234 emosss__ acaba hayvansal süt verseniz içer mi bebeğiniz veya güvenilir, temiz içerikli bir mamaya geçiş yapsanız kabul eder mi ki? Hipp öneren çok fazla kişi var
emosss__ rana0234 yok almıyor süt falan yemekte asla yemiyor sadece mama alıyor birde sma. Şuan açık olan mama da bir sorun ile karşılaşmadım ama yenisini kullanmak istemiyorum. Anne olduğumdan beri ilk defa bu kadar çaresiz ve napacağımı bilemeden kaldım
gokkus7 Bebeğim 5 günlükken comfort kullandık 400 g bi kutunun yarısından biraz fazla kullanmışız bi daha da kullanmadık şu an 2 aylık acaba bi sorun yaratacak bi etki bıraktı mı comfort 400 listede var mı yok mu bi bar diyorlar bi yok
gmzkk1 mervesj bende sma comfort 1 kullanıyorum yeni başlamıştım bebeğim kusmaktan mahvoldu bende midesini üşüttüm sanıyordum demekki mamadanmış kızlar
bebisannesi_ Kızlar chatgbt ye sordum. Bu bahsedilen toksin şiddetli kusma yapıyormuş. Eğer böyle bir etki olmadıysa denk gelmemiştir diyor. Bilgi vereyim dedim. Artık bundan sonra güvenemeyiz zaten ama şimdiye kadar bu etki olmadıysa muhtemelen denk gelmemiş olabilir