Sma mama kullananları zaten hiç anlayamıyordum. Saygım var birşey söylemem. Oğlum hipp mamayla büyüdü. Birgün akşam vakti hipp bulamadık o gün sma almıştık . Oğlum 3 aylık flandı, çocuk onu içti oğluma birşey oldu. Sadece tek içmede . Oğlum onu içti anında uyudu dürtüyorum ses yok kalkmıyor ağlamıştım çok, öldü zannettim o derece kaldıramadık, zorla zorla gözlerini açtırmıştık baygın bakıyordu. Nerdeyse hastaneye koşacaktık sonra yüzünü flan yıkadım oğlum oğlum diye diye çocuk zor ayıldı. Direk çöpe atmıştık sma mamayı. Eşim sabah hemen hipp almıştı. Ayyy o günü hatırladım. Bence bişey var onun içinde zaten🤦♀️